SERWIS MAŁŻEŃSKI
Klient | Serwis Małżeński |
Marka | Serwis Małżeński |
Realizacja | 2018 |
Zakres prac: nazwa, logotyp, kampania reklamowa.
Serwis Małżeński to platforma wsparcia i rozwoju relacji małżeńskich. To również kolejna marka stworzona przez nas od podstaw.
Branding (nazwa + logo)
Nazwą upiekliśmy dwie pieczenie na jednym ogniu: zdefiniowaliśmy przedmiot działalności marki oraz jej grupę docelową. Serwis oznacza źródło czerpania informacji (portal www) oraz miejsce, gdzie można coś naprawić. W logotypie posłużyliśmy się podobną symboliką, łącząc pierścionek (związek) z nakrętką (naprawa).
KAMPANIA REKLAMOWA
Ad idea: Nasze problemy miłosne to dramaty, ale cudze problemy miłosne to błahostki. Postanowiliśmy spuścić trochę powietrza z balonu i podejść do trudnego tematu z humorem. Dowcip jest świetnym katalizatorem dla trudnych tematów – problem staje się mniej poważny, a przez to łatwiejszy do pokonania.
LUDOJADY potrafią budować, pielęgnować i naprawiać relacje jak nikt inny.